POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

Aktualności

Szacowanie strat z powodu grypy ptaków

Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłam pismo w sprawie Deklaracji dot. przychodów i kosztów w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków.  Z wyrazami szacunku, Prof. dr hab. Marian Podstawka Dyrektor Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy … [ Czytaj więcej ... ]

Posiedzenie Rady FBZPR

W dniu 14 pażdziernika br. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi odbyło się posiedzenie Rady Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych, organizacji skupiającej 28 związków branżowych, w tym PZZHiPD. W spotkaniu uczestniczył Pan Minister Grzegorz Puda, wiceminister Pan Ryszard … [ Czytaj więcej ... ]

Promcja Mięsa Drobiowego podczas ,, Spotkania Motocykowego” cd.

W dniu 25 września br. odbyła się promocja mięsa drobiowego przygotowana przez PZZHiPD  podczas Spotkania Motocyklowego. O godzinie 11:00 na Placu Starego Rynku zjawiło się kilka tysięcy osób, głównie motocyklistów z całego kraju, którzy wykonali pokazowy przejazd na swoich maszynach, … [ Czytaj więcej ... ]

PROMOCJA MIĘSA DROBIOWEGO PODCZAS ,, SPOTKANIA MOTOCYKLOWEGO” w Płocku.

W dniu 25.09.2021 roku Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu zawitał do Płocka aby promować spożywanie mięsa drobiowego podczas imprezy plenerowej   ,, Spotkanie Motocyklowe.’’ Festyn w Płocku został zorganizowany po raz drugi - po raz pierwszy 2019r,  a w 2020 ze … [ Czytaj więcej ... ]

INFORMACJA

W dniu 28 września br. w Sejmie RP odbyło się posiedzenie połączonych Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Gospodarki i Rozwoju, celem rozpatrzenia rządowego projektu ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi. Posiedzenie … [ Czytaj więcej ... ]

Promocja Drobiu

DZIEŃ DZIECKA -kampania promocyjna cd.indyk-01

moscibrody_baner_700x400 v1DSC01311

W dniu 03.06.2019r w Dworze Mościbrody koło Siedlec odbył się festyn adresowany do dzieci z okazji święta Dnia Dziecka.     W festynie uczestniczyło ponad trzy tysiące dzieci , które przybyły wraz z kadrą pedagogiczną z okolicznych szkół i przedszkoli. Festyn ten został zorganizowany przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego jako jedna z  kampanii promujących spożycie mięsa drobiowego.

Dla przybyłych dzieci zorganizowano mnóstwo atrakcji , zabaw , konkursów i występów scenicznych. Przepiękna pogoda i urocze miejsce spowodowało, że dzieciaki bawiły się doskonale , a kadra pedagogiczna gratulowała pomysłu i jego realizacji oraz zadawała pytania o cykliczność tego typu imprezy tzn. czy w przyszłym roku też się odbędzie? Jedną z głównych atrakcji dedykowaną dla dzieci były warsztaty kulinarne prowadzone przez znanego kucharza Carlosa Gonzalez Tehera. Dzieciaki uczyły się przyrządzać potrawy z mięsa drobiowego pod czujnym okiem mistrza.

Odbył się też Koncert Finałowy pt. Piosenka moich rodziców’’, gdzie wykonawcy śpiewali utwory znane i lubiane przez starsze pokolenie.

Imprezę na scenie oraz liczne konkursy z nagrodami prowadził Pan Sprężynka, który wykonał też pokaz iluzji .

Zespół ,, Bąbel Ziombel’’ podczas swojego występu angażował dzieci do zabawy .

Na tętniącej muzyką scenie odbył się też pokaz taneczny  oraz pokazy karate. Uczestniczące w festynie dzieci , ich rodzice i opiekunowie kosztowali przygotowanych porcji drobiowych. Różne atrakcje około sceniczne dawały dzieciakom wiele możliwości zabawy np. dmuchany zamek i zjeżdżalnia , trampolina , aparat robiący zdjęcia okolicznościowe oraz malowanie twarzy i farbowanie włosów na różne kolory.

Dwór Mościbrody jest znaczącym miejscem, który podtrzymuje miejscową tradycję i kulturę regionu oraz doskonałym miejscem na organizowanie festynów i zabaw oraz kampanii promocyjnych , gdyż frekwencja jest zawsze bardzo duża.

DSC01345 DSC01237DSC01244DSC01246DSC01251DSC01248DSC01274DSC01250DSC01247DSC01227DSC01225DSC01240

Opracowała Anna Zubków

DZIEŃ DZIECKA – kampania promocyjna w dniu 3 czerwca 2019r.

moscibrody_rollup_85x200 v1               poniżej przesyłam link do spotu – sponsoring Agropogody:

https://youtu.be/NzpkYp__n9Q

Już po raz kolejny gościnny Dwór Mościbrody był  miejscem na zorganizowanie wspaniałej imprezy plenerowej tym razem z okazji święta Dzień Dziecka. Licznie przybyłe dzieci z okolicznych miejscowości w liczbie ponad trzy tysiące , miały możliwość uczestniczyć we wspaniałej zabawie i kosztować produktów wykonanych z mięsa drobiowego, a nawet same dzieciaki mogły przygotowywać potrawy pod czujnym okiem samego mistrza Carlosa Gonzales Tehera.

Program imprezy:

10:00 Rozpoczęcie wydarzenia i na scenie pojawił się organizator imprezy prezes PZZHiPD Andrzej Danielak oraz współorganizatorzy tj. dyr. Ubojni Stasin Wojciech Zarzycki oraz Krzysztof Borkowski -właściciel Dworu Mościbrody, którzy dokonali oficjalnego otwarcia imprezy.

10:05 Kosmokwaki – piosenki , tańce konkursy, zagadki, zabawa

10:55 Warsztaty kulinarne I – Carlos Gonzales Tehera

11: 35 Bąbel Ziombel – koncert angażujący dzieci

12:05 Warsztaty kulinarne II – Carlos Gonzales Tehera

12:55 Pokaz Karate – Klub Suchożebry

13:15 Koncern Wesołej Pani Klaun Marlena Uziębło

13:50 Koncert Finałowy Piosenka Moich Rodziców

14:40 Wiśniewiacy – I pokaz taneczny

15:00 pokaz iluzji Pana Sprężynka

15: 30 Wiśniewiacy – II pokaz tańca

15:50 Pan Sprężynka dziękuje gościom i uczestnikom – pożegnanie

moscibrody_baner_700x400 v1

Projekt ulotki v2 s1Projekt ulotki v2 s2Projekt ulotki v2 s3Projekt ulotki v2 s4

Kampania wpisuje się w zadania polegające na promowaniu spożywania mięsa drobiowego wśród rodzin i dzieci. Wydarzenie dedykowane jest głównie dla dzieci w okolicach przypadających na ich święto Dzień Dziecka, a atrakcje zapewniają  frekwencję i szeroki odbiór. Oswajanie dzieci od najmłodszych lat z kulinariami konsumpcji  mięsa drobiowego – indyczego ma uczyć dzieci przygotowania potraw z tego rodzaju mięsa . Rodzice i dzieci mają okazję przekonać się o walorach odżywczych i smakowych tego rodzaju mięsa i czym różni się od innych pokarmów. Kampania ma za zadanie kształtowanie nawyków kulinarnych i konsumenckich.

Projekt ulotki v2 s4 DSC01240DSC01235DSC01223DSC01249DSC01252DSC01262DSC01274DSC01279DSC01272DSC01291DSC01298DSC01396DSC01399DSC01420DSC01215

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

INDYK SMAKUJE – Mościbrody 2019

DSC01600

W niedzielę, 30 czerwca na terenach zielonych przy Dworze Mościbrody odbyło  się IV Mazowieckie Święto Indyka – Indyk Smakuje.

Dwór Mościbrody już od wielu lat jest miejscem gdzie odbywa się wiele imprez ważnych dla regionu.

Historia Dworu Mościbrody:

Nazwa Mościbrody wywodzi się od potrzeby moszczenia brodów do przeprawy przez zabagniony niski obszar doliny Muchawki i jej prawego dopływu Zbuczynki. Teren do tej pory sprawia takie wrażenie, gdy się jedzie drogą w kierunku Łukowa zbudowaną na grobli między Białkami i Mościbrodami.
Nie znaczy to jednak, że etymolodzy nie mają już niczego do powiedzenia w tej sprawie. Otóż w źródłach około 1511 r. pojawia się Bartłomiej z Marścibrodów. Czyli uznając znaczenie przepraw, możemy tłumaczyć nazwę miejscowości od zmarszczonej wody na brodach. Poza tym obecnie często wieś nazywana jest również Maścibrodami.

Mościbrody położone są w północnej części historycznej ziemi łukowskiej. Pierwsza wzmianka o nich pochodzi z 1529 r., z inwentaryzacji dóbr Borkowskich, stanowiących wówczas wieś o powierzchni połowy łana. Zamieszkiwała ją szlachta zagrodowa.
W 2 poł. XVIII w. Mościbrody były częścią starostwa wiśniewskiego, którego posesorem był książę Stanisław Jabłonowski. Wieś należała do Adama Jastrzębskiego. W 1780 r. jego synowie sprzedali część folwarku Sebastianowi Jastrzębskiemu. W drodze kolejnych spadków, dziedziczenia i zawierania małżeństw dobrami mościbrodzkimi władali Jastrzębscy i następnie Borkowscy.

Obecnie to rodzina Państwa Borkowskich zarządza tym majątkiem i jest przykładem patriotyzmu lokalnego organizując wiele imprez dla lokalnej społeczności.

Mazowieckie Święto Indyka pod nazwą ,, INDYK SMAKUJE’’ odbyło się już po raz czwarty w Dworze Mościbrody, a Polski Związek Hodowców i Producentów Drobiu był organizatorem tej imprezy.

W regionie siedleckim oraz Mazowsza znajduje się bardzo wiele ferm produkujących indyka  i produkcja ta rozwija się z roku na rok coraz bardziej. Spożycie indyka w tym regionie poprzednich latach było dużo niższe, ale od kilku lat zaobserwowano jego wzrost i uważamy, że do tego przyczyniają się w dużym stopniu prowadzone kampanie promocyjne.                     Podczas tego typu imprez- kampanii,  gdzie zatrudnieni są znani kucharze, uczestnicy mają możliwość skosztować wyśmienicie przygotowanych potraw i również nauczyć się ich przyrządzania.

Mięso indycze staje się coraz bardziej popularne w kuchni polskiej i to nie tylko od święta.

Producenci drobiu mają świadomość, że w obecnych czasach nie wystarczy już wyprodukować doskonałej jakości drób ale trzeba jeszcze przekonać do tego konsumentów.

Podczas imprezy można był skorzystać z bezpłatnych badań zdrowotnych i uzyskania odpowiedniej indywidualnej diety.

DSC01526DSC01572DSC01588DSC01439DSC01450DSC01453 DSC01580Panel edukacyjno- dyskusyjny

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

MIKOŁAJKI Z DROBIOWYM SMAKIEM – kampania promocyjna.

dav

 

 W dniu 08 grudnia br. w Tomaszowie Mazowieckim odbyła się kampania promocyjna finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego  pod nazwą    ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’.          

  Impreza promująca spożywanie mięsa i przetworów drobiowych miała charakter imprezy plenerowej i cyklicznej , gdyż już po raz drugi  odbyła się w Tomaszowie Mazowieckiem w centralnym punkcie miasta tj. na Placu Kościuszki.

O godzinie 14:00 Prezes Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  Andrzej Danielak dokonał otwarcia kampanii , a następnie przybył Pan Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego Pan Marcin Witko, który objął Honorowy Patronat nad imprezą.

Partnerem imprezy było Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim.

Kampania ,,Mikołajki z drobiowym smakiem’’ odbyła się w okolicach święta Świętego Mikołaja ,   a kierowana była głównie do rodzin z dziećmi. Do nich też kierowane były konkursy z nagrodami, zabawy oraz spektakl  teatralny pt. ,, Przygody Św. Mikołaja’’.

Świąteczny nastrój podkreśliło wspólne kolędowanie z zespołem ,, Piaski Bend ‘’.

Podczas trwającej kilka godzin i imprezy , przybyli mieszkańcy miasta i okolic mogli skosztować gorącej zupy oraz grillowanego mięsa oczywiście z drobiu.

Żywa maskotka ,, Święty Mikołaj’’ częstował obecnych, głównie dzieci słodyczami ,     a całość dopełnił koncert zespołu KAmeNEON.

Na zakończenie Pan Marcin Witko ,  wraz z Przewodniczącą Rady Powiatu Panią Wacławą Bąk  dokonali uroczystego włączenia iluminacji świątecznych w centralnym punkcie miasta.

Zadanie promocyjne ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu promocję tradycji kulinarnych  i polski patriotyzm konsumencki, a jego głównym celem jest  zwiększanie poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.

Za wyborem miasta Tomaszów Mazowiecki na zorganizowanie kampanii promocyjnej przemawiało wiele argumentów.

Tomaszów Mazowiecki jest miastem liczącym około 64 000 tysiące mieszkańców, położonym  w centrum Polski w województwie łódzkim.

Miasto położone jest na trzech krainach historyczno -kulturowych tj. Mazowsze, Ziemia Łęczyńska i Małopolska.

Doskonałe położenie i dobre skomunikowanie tj.( przy  autostradzie)  100 km do Warszawy i 40 km do Łodzi daje miastu duże możliwości.

 Miasto jest historycznie związane z rodem Ostrowskich (założyciele miasta) , a prawa miejskie uzyskało w 1830 roku. Rozwijał się tu głównie przemysł włókienniczy oraz powstał pierwszy w Polsce zakład produkcji jedwabiu sztucznego.

 Obecnie największym zakładem jest Ceramika Paradyż.

Jednym z bardziej  znaczących firm w mieście jest Roldrob (DROSED) , zakład zajmujący się produkcją drobiarską.

 W okolicach Tomaszowa Mazowieckiego jest wiele ferm produkujących drób oraz istnieje wiele mniejszych zakładów zajmujących się ubojem i przetwórstwem drobiu.

Dla branży drobiarskiej jest to dość znaczący region.

Miasto ma wiele atrakcji np. znajduje się tu rezerwat przyrody ,, Niebieskie Żródła’’, park krajobrazowy doliny rzeki Pilicy,  groty nagórzyckie – labirynt podziemnych sal , oraz Arena Lodowa- pierwszy polski całoroczny tor łyżwiarski.

 10 km od Tomaszowa Mazowieckiego znajduje się Centralny Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. To właśnie w Spale odbywają się co rok Dożynki Prezydenckie.

Organizowanie kampanii promocyjnych daje możliwość przekazywania informacji  o produkcji drobiu w Polsce i  pozwala kreować pozytywny  wizerunek branży.

 Konsumenci mają możliwość skosztować bezpośrednio przetworów z polskiego mięsa drobiowego i poznać jego producentów.  

Opracowała Anna Zubków

 

DSC00737 DSC00768 DSC00776DSC00673DSC00773DSC00675DSC00685DSC00696DSC00770DSC00763DSC00787DSC00774DSC00716DSC00720DSC00723DSC00688DSC00724DSC00718PART_1546282466063PART_1546282135019PART_1546282087436PART_1546281992741

Opracowała Anna Zubków

 FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

 

,,DRÓB NA FALI’’ c.d. – podsumowanie kampanii promocyjnej.

Produkcja mięsa drobiowego w Polsce rośnie rok do roku dlatego zgodnie   z założeniami Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego obok promocji na rynkach zewnętrznych, należy przede wszystkim  promować spożywanie mięsa drobiowego w kraju.

Strategia Polskiego Związku  Zrzeszeń Hodowców  i Producentów Drobiu polega na promowaniu spożywania  mięsa drobiowego wśród rodzin z dziećmi  oraz osób starszych.

Naszej organizacji zależy , aby mięso drobiowe było kojarzone z mięsem zdrowym, dietetycznym , smacznym i szybkim  w przyrządzaniu.

W kampaniach, które prowadzimy staramy się poprzez różnego rodzaju informacje,   konkursy , zabawy  przybliżać konsumentom produkcję drobiu  i zachęcać do spożywania produktów drobiowych.

Foldery , broszury, ulotki  zachwalają  walory zdrowotne i smakowe mięsa drobiowego, a organizowane pokazy kulinarne ,  uczą jak różnorodne potrawy można przygotować z tego mięsa.

Uczestnicy organizowanych przez nas  kampanii, otrzymują często książeczki  czy ulotki z ciekawymi przepisami kulinarnymi potraw, z różnych gatunków mięsa drobiowego .

Wyznaczony przez PZZHiPD cel, czyli promowania spożywania drobiu wśród rodzin z dziećmi, miała kampania przeprowadzona  w Łebie            w dniu 14 lipca br.  pt ,, DRÓB NA FALI’’.

Doskonały okres jakim są wakacje oraz wspaniały klimat  i miejsce jakim jest  Łeba, dało wiele możliwości  i spowodowało , że kampania promocyjna była bardzo udana.

Dzieci z chęcią podejmowały wyzwania konkursowe , a otrzymywane  nagrody sprawiały im ogromną radość.

Uczestnicy kampanii promocyjnej ,którzy mieli możliwość  skosztowania potraw z mięsa drobiowego oraz uczestniczyć w zawodach sportowych,  konkursach lub w imprezach  towarzyszących, z pewnością będą pozytywnie kojarzyli polskie drobiarstwo.

Obecni na imprezie promocyjnej  mieszkańcy Łeby oraz liczni turyści , których  w tym czasie w Łebie są tysiące , mogli bezpośrednio kontaktować się  z przedstawicielami polskich producentów  drobiu  i dowiedzieć więcej o tej produkcji .

W taki  między innymi sposób, możemy   zwiększać zaufanie do rodzimej produkcji drobiarskiej,  przekazując informacje o  hodowli drobiu          w naszym kraju w bezpośrednim kontakcie producent- konsument.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

W dniu 14 lipca br. w Łebie  odbyła się kampania promocyjna organizowana przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu pt. ,, DRÓB NA FALI’’.

plakat 1 na FB

Impreza podzielona była na dwa wydarzenia : tzn. zawody sportowe oraz piknik rodzinny.

O godzinie 10:00 na plaży zachodniej w Łebie rozpoczęły się zmagania zawodników kolejno w takich dyscyplinach jak:

Zawody SUP – kategoria kobiety i kategoria mężczyźni

Zawody KITESURFING – kategoria open

Zawody BIG AIR KITEBOARDING – kategoria open

W zawodach brały udział również dzieci – kategoria dla dzieci.

Partnerami Regat był Łebski Klub Żeglarski , którego prezesem jest pan Bartosz Pogorzelski oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , którego prezesem jest pan Grzegorz Puławski.

O godzinie 18:00  na scenie usytuowanej na placu przy ulicy Tysiąclecia,  dokonano oficjalnego  otwarcia  Festynu przez panów   Burmistrza Miasta Łeby , który objął Patronat Honorowy nad imprezą ,  Andrzeja  Danielaka prezesa PZZHiPD – organizatora imprezy oraz zaproszonych gości, przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pana Andrzeja Romaniuka i Pana Marka Szczygielskiego.

Gościnnie w ramach współpracy Miast Partnerskich, obecny na Festynie był także Burmistrz  Miasta Mikołajki Pan Piotr  Jakubowski.

Dokonano  uroczystej dekoracji  i wręczenia nagród zwycięskim  zawodnikom biorącym udział w Regatach. Zwycięzcy poszczególnych dyscyplin otrzymali , puchary oraz nagrody pieniężne.  Zawodnicy biorący udział w zawodach sportów wodnych otrzymali okolicznościowe medale.

Następnie zaproszono  wszystkich obecnych oraz mieszkańców i przybyłych do Łeby turystów do degustacji potraw z drobiu.  Ustawione grille były oblegane przez chętnych do konsumpcji.

W obu częściach wydarzenia wydano około  5 tysięcy porcji  degustacyjnych   z drobiu.

Dzieci i rodziny z dziećmi brały udział w  zabawach i konkursach z nagrodami.

Następnie całość uświetniły występy artystyczne- koncerty  zespołów :

  1. ACOUSTIC LIVE PROJECT
  2. SZYMON CHODYNIECKI
  3. LOKA

Odbyła  się  też  impreza towarzysząca pod nazwą ,, Festiwal Kolorów’’,  w której bawiły się dzieci   i młodzież.

Działanie było finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego’’, a obecni na nim mogli więcej  dowiedzieć się o produkcji drobiu w Polsce,  poznać  walory spożywcze i  dietetyczne  mięsa drobiowego oraz skosztować polskiego drobiu.

Doskonała aura  pogodowa, sezon wakacyjny, przez co wiele rodzin z dziećmi brało udział w wydarzeniu , dodały świetności i ważności imprezie.

DSC00173ozedf

DSC00144DSC00129edfozedfDSC00301

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI” – spod radiowy i strona internetowa miasta Lębork reklamująca festyn rodzinny.

Drob na Fali A (2) – kliknij

Oprócz tego impreza promowana jest na profilu facebook lembork24, gdzie zamieszczone są plakaty i spot radiowy.

ZAPROSZENIE

 Już 14 lipca 2018 roku na Placu przy ul. Tysiąclecia w Łebie odbędzie się  festyn rodzinny finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego pod nazwą „Drób na fali”.
 Wydarzeniu temu będą towarzyszyły m.in. Regaty SUP\WINDSURFING\KITESURFING oraz BIG AIR kiteboarding, które rozpoczną się już od godziny 10.00 na plaży Zachodniej w Łebie.
 Festiwal Kolorów „Holi Festival” zacznie się o godzinie 14.00 na placu festiwalowym.
O godz. 18.00 czeka nas wielkie grillowanie. Organizatorzy tego dnia przygotują degustację mięsa drobiowego dla około 5 tysięcy osób. Nie zabraknie również konkursów z nagrodami.
Wielką niespodzianką tego dnia będzie koncert Szymona Chodynieckiego oraz Zespołu LOKA.
Wstęp bezpłatny.

Organizatorem festynu jest Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.

Patronat honorowy objął Burmistrz Miasta Łeby – Andrzej Strzechmiński.

Zapraszamy!

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI’’ c.d.

Zarząd  PZZHiPD podjął decyzję o zorganizowaniu kampanii promocyjnej   pt. ,, Drób na fali ‘’ w Łebie. Jest to jeden z największych kurortów nadbałtyckich w Polsce.

Czterotysięczne miasteczko, w okresie wakacyjnym odwiedza kilkanaście tysięcy osób . Duży procent turystów stanowią rodziny  z dziećmi i jest to argument  za wyborem tego miasta na zorganizowanie promocji.

Ponadto w Łebie znajdują się : Łebski  Klub Żeglarski  oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , z pomocą których można zorganizować  zawody sportowe.

Planowane są również ,, bloki’’ dla poszczególnych  odbiorców np. gry i zabawy dla dzieci i całych rodzin, a dla odbiorców dojrzałych i starszych degustacja potraw z mięsa drobiowego.

Gośćmi biorącymi udział w imprezie będą szefowie instytucji rządowych, samorządowych i biznesowych .

Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  sprawuje nadzór nad przebiegiem realizacji zadania ,, Drób na fali’’ i powołał zespół do bezpośredniej kontroli  nad przebiegiem imprezy.

Opracowała Anna Zubków

DRÓB NA FALI – kampania promocyjna  (strategia i cel).

Zgodnie ze strategią  Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz kierunków jakie nakreśla   Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wynika konieczność i celowość prowadzenia promocji mięsa drobiowego i jego produktów.

Zadanie ,, Drób na fali ‘’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu ,, promocję tradycji kulinarnych wpisujących się w polski patriotyzm konsumencki’’.

Głównym celem kampanii  jest  (przy sukcesywnie rosnącej produkcji mięsa drobiowego) utrzymanie wysokiego poziomu  konsumpcji drobiu w naszym kraju .

Strategia promocji mięsa i jego przetworów polega na zorganizowaniu imprezy plenerowej , podczas której będzie prowadzona degustacja potraw  ze wszystkich gatunków drobiu.  Zostaną zaprezentowane tradycyjne potrawy drobiowe  z uwzględnieniem różnych sposobów przyrządzania.

Informacje o kampanii promocyjnej są przekazywane za pomocą ulotek , plakatów oraz informacji  w mediach i Internecie.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Mity a fakty o mięsie drobiowym – kampania promocyjna (tytuł roboczy).

Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa  drobiowego.

Polskie drobiarstwo w ostatnich latach odniosło wielki sukces i jesteśmy  największym producentem  drobiu w Unii Europejskiej. Jeżeli chcemy utrzymać pozycję lidera i w dalszym ciągu rozwijać produkcję to musimy promować zalety jakie wynikają ze spożywania tego rodzaju mięsa i obalać mity dotyczące stosowania w żywieniu ptaków  hormonów, antybiotyków oraz szkodliwości pasz z GMO.

Kampania promocyjna polega na wyprodukowaniu i emitowaniu w telewizji polskiej 10 filmów dokumentalnych , gdzie każdy z odcinków będzie miał dwie emisje. Ważne będzie wskazanie dietetycznych właściwości mięsa drobiowego , które jest podstawą diety w wielu chorobach oraz osób odchudzających się i sportowców. W filmach zostaną pokazane opracowane ostatnio przez naukowców , nowatorskie sposoby przetwarzania mięsa drobiowego i uzyskiwane z nich produkty dietetyczne  dla osób z różnego rodzaju schorzeniami. Niektóre wątki przedstawione zostaną w wersji animacji 3D. W filmach wezmą udział konsultanci:  naukowcy, dietetycy, lekarze, lekarze weterynarii, producenci drobiu itp.  Poszczególne odcinki poświęcone będą różnego rodzaju gatunkom drobiu, z uwzględnieniem sposobów chowu zarówno w Polsce jak i na świecie. Pokażemy też jak przez wieki zmieniały się nasze smaki , sposoby przyrządzania mięsa drobiowego oraz kulinarne upodobania.

Opracowała Anna Zubków

 

Promocja drobiu na CTR 2017 w Nadarzynie

https://www.youtube.com/watch?v=LxwoirAXYvg&feature=youtu.be – kliknij

 

Promocja mięsa drobiowego w Nadarzynie w 2016r

https://youtu.be/pheV3dz5NKw – kliknij

 

DOŻYNKI PREZYDENCKIE – SPAŁA 2016

https://youtu.be/dSFvg45YAwU – kliknij

Podziękowania dla PZZHiPD za organizację Dożynek – uroczystość w Kancelarii Prezydenta.

zdjęcie KP -2016

 

WAKACJE Z DROBIOWYM SMAKIEM-   kampania promocyjna w dniu 30.07.2016 w USTCE

Chcemy przekazać odbiorcom , że od zawsze ludzie w swoich posiłkach wykorzystywali mięso drobiowe. Zorganizowana będzie degustacja w okresie wakacyjnym (30 lipca 2016r) na nabrzeżu , a także podczas rejsu ,, Dragonem”. Festynowi towarzyszyć będą także imprezy dla dzieci i młodzieży. Podczas konferencji podsumowującej kampanię promocyjną będzie wygłoszony wykład pt. ,, Historia świata poprzez kurczaka”.

logo

PROGRAM IMPREZY

plakat prev

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

      Scan0087

 

 

Dożynki Prezydenckie  -  Spała 2015r

https://youtu.be/BG6WBjvQX_o  Film kliknij

 

 

,, Na deptaku w Ciechocinku ” – kampania promocyjna  - 2 maja 2015<

logo(2).pdf - Adobe Reader
plakat KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU(1)

 

http://youtu.be/l5tUNp9XeXY  – film

miejsce: Stadion Miejski Ciechocinek

Start godz 14.00

Program.

Godz. 14.00 Oficjalne otwarcie imprezy.
Prezentacja zawodników STRONGMAN

14.30- 17.30 ZAWODY STRONGMAN – Eliminacje do Mistrzostw Świata Amateur Strongman 2016

17.30- 18.00 Wręczanie pucharów i nagród

18.00 PAWEŁ STASIAK Z ZESPOŁEM PAPA D

DZIAŁANIA OKOŁO SCENICZNE

1. Degustacja mięsa drobiowego
2. Konkursy z nagrodami
P1160925.JPG prowadzący na scenieP1160953.JPG grupa strong maanP1160950.JPG strongmeni na scenieP1160954.JPG kolejka do grilaP1160969.JPG odpoczynek przy kurczaczkuP1160946.JPG grill+ doktory !!! kolejkiP1160938.JPG namiot dla dzieciP1160934.JPG - konkurencje z piłkąP1160900.JPG dzieciP1160897.JPG - dzieciP1160905.JPG kogutP1160902.JPG konsumpcjaP1160889.JPG obsługa grilaSAMSUNG DIGITAL CAMERASAMSUNG DIGITAL CAMERA20150502_18002520150502_180038

20150502_180135OLYMPUS DIGITAL CAMERA P5027118c (2)P5027134c (2) OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

logo_2(1)   finansowana_4(1)

Parada drobiu:  www.para - kampania promocyjna

,, Z kurczakiem dookoła świata’‚- kampania promocyjna

Chcemy w tej kampanii przedstawić społeczeństwu polskiemu potrawy z różnych państw świata wykorzystując mięso drobiowe. Degustacja potraw z różnych gatunków drobiu i pokazy kulinarne to jeden z elementów kampanii. Mięso kurze to jedyny pokarm zwierzęcy, który na całym świecie nie podlega żadnym zakazom religijnym . Od 1989 roku Polacy zwiedzają najodleglejsze zakątki świata; czy to w celach turystycznych , czy biznesowych. Tam poznają różne, egzotyczne smaki. Odbiorcą kampanii ma być rodzina z dziećmi , osoby z nadwagą i młodzież. W przypadku rodziny z dziećmi i młodzieży, chcemy wypromować pro zdrowotne nawyki żywieniowe . To młode pokolenie, będzie w przyszłości naszym głównym konsumentem. Celem kampanii jest spowodowanie zwiększenia spożycia mięsa i przetworów drobiowych oraz utrwalenie przekonania o bezpieczeństwie polskiej żywności, a szczególnie drobiowych artykułów spożywczych.
Główne elementy kampanii:
1. Piknik edukacyjno-zdrowotny ,, Z kurczakiem dookoła świata” w Krakowie -21.06.2014r.

2. Debata ekspercka z udziałem publiczności ,, Jak promować mięso drobiowe.” Kraków- 21.06.2014r.

3. Udział w Gościńcu Prezydenckim na dożynkach w Spale.

4. Podsumowanie kampanii promocyjnej.

KOMIKS:

Prezentacja  Pani  Tang Li

Skrótowa  informacja   z  prezentacji   dokonanej  przez    dziennikarkę   z  Chin  Tang Li, podczas  Konferencji  w Krakowie  -  Kampania Promocyjna ,, Z kurczakiem dookoła świata”. Pani Tang Li jest   również   autorkę  artykułu   o polskim drobiu  w  pierwszym  w Polsce magazynie Polsko-Chińskim ,, BURSZTYN”.

Chińczycy przywiązują szczególną wagę do problemu bezpieczeństwa artykułów spożywczych . Chcą kupować dobrej jakości oraz ekologiczną żywność.  Polska jest członkiem Unii Europejskiej  , a produkty UE są znane i cenione w Chinach.  Wartość importu z Chin jest dziesięciokrotnie większa niż wartość eksportu do Chin.  Główne produkty eksportu z Polski do Chin to, wyroby metalurgiczne , maszyny , urządzenia i produkty przemysłu chemicznego itp. W ostatnich latach chińscy importerzy są zainteresowani  wyrobami  związanymi z ochroną środowiska,  branży rolno- spożywczej np. mięso czy mleko w proszku. Obecnie jest dobra okazja do promowania  polskich produktów  drobiarskich.  Znajomość  chińskiej kultury jest niezbędna dla zrozumienia mentalności  Chińczyków , ma również znaczenie w kontaktach biznesowych z chińskimi  firmami i działań promujących Polskę w Chinach. W kontaktach z Chińczykami nie należy zachowywać się jednakowo, gdyż  w tak ogromnym kraju istnieją różnorodne kultury i obyczaje.  Trzeba wiedzieć  ,  że Chińczycy dążą do harmonii , zgody, skromności i uprzejmości. Zwykle Chińczycy nie mówią wprost o wadach innych Lidzi,  w obawie urażenia czyichś uczuć. Podczas promocji  warto  podkreślić opinię UE o polskiej żywności , która jest  uznana  za zdrową  , bezpieczną i wysokiej jakości.  Sukces na rynku chińskim wiąże się z cierpliwością i  długookresowym  utrwalaniem kontaktów  biznesowych z chińskimi  partnerami.
Artykuł w czasopiśmie ,, BURSZTYN” (kliknij a).
a

P1160328P1160297

 

Prezentacja- Barbara Odrobińska

P1160313
Marketing-a-programowanie-2014-2020 (3)

Dożynki Prezydenckie
link: http://youtu.be/NpCM6uNDrfo
P1050188P1050208P1050167P1050173OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa