DZIEŃ DZIECKA -kampania promocyjna cd.
W dniu 03.06.2019r w Dworze Mościbrody koło Siedlec odbył się festyn adresowany do dzieci z okazji święta Dnia Dziecka. W festynie uczestniczyło ponad trzy tysiące dzieci , które przybyły wraz z kadrą pedagogiczną z okolicznych szkół i przedszkoli. Festyn ten został zorganizowany przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego jako jedna z kampanii promujących spożycie mięsa drobiowego.
Dla przybyłych dzieci zorganizowano mnóstwo atrakcji , zabaw , konkursów i występów scenicznych. Przepiękna pogoda i urocze miejsce spowodowało, że dzieciaki bawiły się doskonale , a kadra pedagogiczna gratulowała pomysłu i jego realizacji oraz zadawała pytania o cykliczność tego typu imprezy tzn. czy w przyszłym roku też się odbędzie? Jedną z głównych atrakcji dedykowaną dla dzieci były warsztaty kulinarne prowadzone przez znanego kucharza Carlosa Gonzalez Tehera. Dzieciaki uczyły się przyrządzać potrawy z mięsa drobiowego pod czujnym okiem mistrza.
Odbył się też Koncert Finałowy pt. Piosenka moich rodziców’’, gdzie wykonawcy śpiewali utwory znane i lubiane przez starsze pokolenie.
Imprezę na scenie oraz liczne konkursy z nagrodami prowadził Pan Sprężynka, który wykonał też pokaz iluzji .
Zespół ,, Bąbel Ziombel’’ podczas swojego występu angażował dzieci do zabawy .
Na tętniącej muzyką scenie odbył się też pokaz taneczny oraz pokazy karate. Uczestniczące w festynie dzieci , ich rodzice i opiekunowie kosztowali przygotowanych porcji drobiowych. Różne atrakcje około sceniczne dawały dzieciakom wiele możliwości zabawy np. dmuchany zamek i zjeżdżalnia , trampolina , aparat robiący zdjęcia okolicznościowe oraz malowanie twarzy i farbowanie włosów na różne kolory.
Dwór Mościbrody jest znaczącym miejscem, który podtrzymuje miejscową tradycję i kulturę regionu oraz doskonałym miejscem na organizowanie festynów i zabaw oraz kampanii promocyjnych , gdyż frekwencja jest zawsze bardzo duża.
Opracowała Anna Zubków
DZIEŃ DZIECKA – kampania promocyjna w dniu 3 czerwca 2019r.
poniżej przesyłam link do spotu – sponsoring Agropogody:
Już po raz kolejny gościnny Dwór Mościbrody był miejscem na zorganizowanie wspaniałej imprezy plenerowej tym razem z okazji święta Dzień Dziecka. Licznie przybyłe dzieci z okolicznych miejscowości w liczbie ponad trzy tysiące , miały możliwość uczestniczyć we wspaniałej zabawie i kosztować produktów wykonanych z mięsa drobiowego, a nawet same dzieciaki mogły przygotowywać potrawy pod czujnym okiem samego mistrza Carlosa Gonzales Tehera.
Program imprezy:
10:00 Rozpoczęcie wydarzenia i na scenie pojawił się organizator imprezy prezes PZZHiPD Andrzej Danielak oraz współorganizatorzy tj. dyr. Ubojni Stasin Wojciech Zarzycki oraz Krzysztof Borkowski -właściciel Dworu Mościbrody, którzy dokonali oficjalnego otwarcia imprezy.
10:05 Kosmokwaki – piosenki , tańce konkursy, zagadki, zabawa
10:55 Warsztaty kulinarne I – Carlos Gonzales Tehera
11: 35 Bąbel Ziombel – koncert angażujący dzieci
12:05 Warsztaty kulinarne II – Carlos Gonzales Tehera
12:55 Pokaz Karate – Klub Suchożebry
13:15 Koncern Wesołej Pani Klaun Marlena Uziębło
13:50 Koncert Finałowy Piosenka Moich Rodziców
14:40 Wiśniewiacy – I pokaz taneczny
15:00 pokaz iluzji Pana Sprężynka
15: 30 Wiśniewiacy – II pokaz tańca
15:50 Pan Sprężynka dziękuje gościom i uczestnikom – pożegnanie
Kampania wpisuje się w zadania polegające na promowaniu spożywania mięsa drobiowego wśród rodzin i dzieci. Wydarzenie dedykowane jest głównie dla dzieci w okolicach przypadających na ich święto Dzień Dziecka, a atrakcje zapewniają frekwencję i szeroki odbiór. Oswajanie dzieci od najmłodszych lat z kulinariami konsumpcji mięsa drobiowego – indyczego ma uczyć dzieci przygotowania potraw z tego rodzaju mięsa . Rodzice i dzieci mają okazję przekonać się o walorach odżywczych i smakowych tego rodzaju mięsa i czym różni się od innych pokarmów. Kampania ma za zadanie kształtowanie nawyków kulinarnych i konsumenckich.
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO
INDYK SMAKUJE – Mościbrody 2019
W niedzielę, 30 czerwca na terenach zielonych przy Dworze Mościbrody odbyło się IV Mazowieckie Święto Indyka – Indyk Smakuje.
Dwór Mościbrody już od wielu lat jest miejscem gdzie odbywa się wiele imprez ważnych dla regionu.
Historia Dworu Mościbrody:
Nazwa Mościbrody wywodzi się od potrzeby moszczenia brodów do przeprawy przez zabagniony niski obszar doliny Muchawki i jej prawego dopływu Zbuczynki. Teren do tej pory sprawia takie wrażenie, gdy się jedzie drogą w kierunku Łukowa zbudowaną na grobli między Białkami i Mościbrodami.
Nie znaczy to jednak, że etymolodzy nie mają już niczego do powiedzenia w tej sprawie. Otóż w źródłach około 1511 r. pojawia się Bartłomiej z Marścibrodów. Czyli uznając znaczenie przepraw, możemy tłumaczyć nazwę miejscowości od zmarszczonej wody na brodach. Poza tym obecnie często wieś nazywana jest również Maścibrodami.
Mościbrody położone są w północnej części historycznej ziemi łukowskiej. Pierwsza wzmianka o nich pochodzi z 1529 r., z inwentaryzacji dóbr Borkowskich, stanowiących wówczas wieś o powierzchni połowy łana. Zamieszkiwała ją szlachta zagrodowa.
W 2 poł. XVIII w. Mościbrody były częścią starostwa wiśniewskiego, którego posesorem był książę Stanisław Jabłonowski. Wieś należała do Adama Jastrzębskiego. W 1780 r. jego synowie sprzedali część folwarku Sebastianowi Jastrzębskiemu. W drodze kolejnych spadków, dziedziczenia i zawierania małżeństw dobrami mościbrodzkimi władali Jastrzębscy i następnie Borkowscy.
Obecnie to rodzina Państwa Borkowskich zarządza tym majątkiem i jest przykładem patriotyzmu lokalnego organizując wiele imprez dla lokalnej społeczności.
Mazowieckie Święto Indyka pod nazwą ,, INDYK SMAKUJE’’ odbyło się już po raz czwarty w Dworze Mościbrody, a Polski Związek Hodowców i Producentów Drobiu był organizatorem tej imprezy.
W regionie siedleckim oraz Mazowsza znajduje się bardzo wiele ferm produkujących indyka i produkcja ta rozwija się z roku na rok coraz bardziej. Spożycie indyka w tym regionie poprzednich latach było dużo niższe, ale od kilku lat zaobserwowano jego wzrost i uważamy, że do tego przyczyniają się w dużym stopniu prowadzone kampanie promocyjne. Podczas tego typu imprez- kampanii, gdzie zatrudnieni są znani kucharze, uczestnicy mają możliwość skosztować wyśmienicie przygotowanych potraw i również nauczyć się ich przyrządzania.
Mięso indycze staje się coraz bardziej popularne w kuchni polskiej i to nie tylko od święta.
Producenci drobiu mają świadomość, że w obecnych czasach nie wystarczy już wyprodukować doskonałej jakości drób ale trzeba jeszcze przekonać do tego konsumentów.
Podczas imprezy można był skorzystać z bezpłatnych badań zdrowotnych i uzyskania odpowiedniej indywidualnej diety.
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO
MIKOŁAJKI Z DROBIOWYM SMAKIEM – kampania promocyjna.
W dniu 08 grudnia br. w Tomaszowie Mazowieckim odbyła się kampania promocyjna finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego pod nazwą ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’.
Impreza promująca spożywanie mięsa i przetworów drobiowych miała charakter imprezy plenerowej i cyklicznej , gdyż już po raz drugi odbyła się w Tomaszowie Mazowieckiem w centralnym punkcie miasta tj. na Placu Kościuszki.
O godzinie 14:00 Prezes Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu Andrzej Danielak dokonał otwarcia kampanii , a następnie przybył Pan Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego Pan Marcin Witko, który objął Honorowy Patronat nad imprezą.
Partnerem imprezy było Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim.
Kampania ,,Mikołajki z drobiowym smakiem’’ odbyła się w okolicach święta Świętego Mikołaja , a kierowana była głównie do rodzin z dziećmi. Do nich też kierowane były konkursy z nagrodami, zabawy oraz spektakl teatralny pt. ,, Przygody Św. Mikołaja’’.
Świąteczny nastrój podkreśliło wspólne kolędowanie z zespołem ,, Piaski Bend ‘’.
Podczas trwającej kilka godzin i imprezy , przybyli mieszkańcy miasta i okolic mogli skosztować gorącej zupy oraz grillowanego mięsa oczywiście z drobiu.
Żywa maskotka ,, Święty Mikołaj’’ częstował obecnych, głównie dzieci słodyczami , a całość dopełnił koncert zespołu KAmeNEON.
Na zakończenie Pan Marcin Witko , wraz z Przewodniczącą Rady Powiatu Panią Wacławą Bąk dokonali uroczystego włączenia iluminacji świątecznych w centralnym punkcie miasta.
Zadanie promocyjne ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu promocję tradycji kulinarnych i polski patriotyzm konsumencki, a jego głównym celem jest zwiększanie poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.
Za wyborem miasta Tomaszów Mazowiecki na zorganizowanie kampanii promocyjnej przemawiało wiele argumentów.
Tomaszów Mazowiecki jest miastem liczącym około 64 000 tysiące mieszkańców, położonym w centrum Polski w województwie łódzkim.
Miasto położone jest na trzech krainach historyczno -kulturowych tj. Mazowsze, Ziemia Łęczyńska i Małopolska.
Doskonałe położenie i dobre skomunikowanie tj.( przy autostradzie) 100 km do Warszawy i 40 km do Łodzi daje miastu duże możliwości.
Miasto jest historycznie związane z rodem Ostrowskich (założyciele miasta) , a prawa miejskie uzyskało w 1830 roku. Rozwijał się tu głównie przemysł włókienniczy oraz powstał pierwszy w Polsce zakład produkcji jedwabiu sztucznego.
Obecnie największym zakładem jest Ceramika Paradyż.
Jednym z bardziej znaczących firm w mieście jest Roldrob (DROSED) , zakład zajmujący się produkcją drobiarską.
W okolicach Tomaszowa Mazowieckiego jest wiele ferm produkujących drób oraz istnieje wiele mniejszych zakładów zajmujących się ubojem i przetwórstwem drobiu.
Dla branży drobiarskiej jest to dość znaczący region.
Miasto ma wiele atrakcji np. znajduje się tu rezerwat przyrody ,, Niebieskie Żródła’’, park krajobrazowy doliny rzeki Pilicy, groty nagórzyckie – labirynt podziemnych sal , oraz Arena Lodowa- pierwszy polski całoroczny tor łyżwiarski.
10 km od Tomaszowa Mazowieckiego znajduje się Centralny Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. To właśnie w Spale odbywają się co rok Dożynki Prezydenckie.
Organizowanie kampanii promocyjnych daje możliwość przekazywania informacji o produkcji drobiu w Polsce i pozwala kreować pozytywny wizerunek branży.
Konsumenci mają możliwość skosztować bezpośrednio przetworów z polskiego mięsa drobiowego i poznać jego producentów.
Opracowała Anna Zubków
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO
,,DRÓB NA FALI’’ c.d. – podsumowanie kampanii promocyjnej.
Produkcja mięsa drobiowego w Polsce rośnie rok do roku dlatego zgodnie z założeniami Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego obok promocji na rynkach zewnętrznych, należy przede wszystkim promować spożywanie mięsa drobiowego w kraju.
Strategia Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu polega na promowaniu spożywania mięsa drobiowego wśród rodzin z dziećmi oraz osób starszych.
Naszej organizacji zależy , aby mięso drobiowe było kojarzone z mięsem zdrowym, dietetycznym , smacznym i szybkim w przyrządzaniu.
W kampaniach, które prowadzimy staramy się poprzez różnego rodzaju informacje, konkursy , zabawy przybliżać konsumentom produkcję drobiu i zachęcać do spożywania produktów drobiowych.
Foldery , broszury, ulotki zachwalają walory zdrowotne i smakowe mięsa drobiowego, a organizowane pokazy kulinarne , uczą jak różnorodne potrawy można przygotować z tego mięsa.
Uczestnicy organizowanych przez nas kampanii, otrzymują często książeczki czy ulotki z ciekawymi przepisami kulinarnymi potraw, z różnych gatunków mięsa drobiowego .
Wyznaczony przez PZZHiPD cel, czyli promowania spożywania drobiu wśród rodzin z dziećmi, miała kampania przeprowadzona w Łebie w dniu 14 lipca br. pt ,, DRÓB NA FALI’’.
Doskonały okres jakim są wakacje oraz wspaniały klimat i miejsce jakim jest Łeba, dało wiele możliwości i spowodowało , że kampania promocyjna była bardzo udana.
Dzieci z chęcią podejmowały wyzwania konkursowe , a otrzymywane nagrody sprawiały im ogromną radość.
Uczestnicy kampanii promocyjnej ,którzy mieli możliwość skosztowania potraw z mięsa drobiowego oraz uczestniczyć w zawodach sportowych, konkursach lub w imprezach towarzyszących, z pewnością będą pozytywnie kojarzyli polskie drobiarstwo.
Obecni na imprezie promocyjnej mieszkańcy Łeby oraz liczni turyści , których w tym czasie w Łebie są tysiące , mogli bezpośrednio kontaktować się z przedstawicielami polskich producentów drobiu i dowiedzieć więcej o tej produkcji .
W taki między innymi sposób, możemy zwiększać zaufanie do rodzimej produkcji drobiarskiej, przekazując informacje o hodowli drobiu w naszym kraju w bezpośrednim kontakcie producent- konsument.
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO
W dniu 14 lipca br. w Łebie odbyła się kampania promocyjna organizowana przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu pt. ,, DRÓB NA FALI’’.
Impreza podzielona była na dwa wydarzenia : tzn. zawody sportowe oraz piknik rodzinny.
O godzinie 10:00 na plaży zachodniej w Łebie rozpoczęły się zmagania zawodników kolejno w takich dyscyplinach jak:
Zawody SUP – kategoria kobiety i kategoria mężczyźni
Zawody KITESURFING – kategoria open
Zawody BIG AIR KITEBOARDING – kategoria open
W zawodach brały udział również dzieci – kategoria dla dzieci.
Partnerami Regat był Łebski Klub Żeglarski , którego prezesem jest pan Bartosz Pogorzelski oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , którego prezesem jest pan Grzegorz Puławski.
O godzinie 18:00 na scenie usytuowanej na placu przy ulicy Tysiąclecia, dokonano oficjalnego otwarcia Festynu przez panów Burmistrza Miasta Łeby , który objął Patronat Honorowy nad imprezą , Andrzeja Danielaka prezesa PZZHiPD – organizatora imprezy oraz zaproszonych gości, przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pana Andrzeja Romaniuka i Pana Marka Szczygielskiego.
Gościnnie w ramach współpracy Miast Partnerskich, obecny na Festynie był także Burmistrz Miasta Mikołajki Pan Piotr Jakubowski.
Dokonano uroczystej dekoracji i wręczenia nagród zwycięskim zawodnikom biorącym udział w Regatach. Zwycięzcy poszczególnych dyscyplin otrzymali , puchary oraz nagrody pieniężne. Zawodnicy biorący udział w zawodach sportów wodnych otrzymali okolicznościowe medale.
Następnie zaproszono wszystkich obecnych oraz mieszkańców i przybyłych do Łeby turystów do degustacji potraw z drobiu. Ustawione grille były oblegane przez chętnych do konsumpcji.
W obu częściach wydarzenia wydano około 5 tysięcy porcji degustacyjnych z drobiu.
Dzieci i rodziny z dziećmi brały udział w zabawach i konkursach z nagrodami.
Następnie całość uświetniły występy artystyczne- koncerty zespołów :
Odbyła się też impreza towarzysząca pod nazwą ,, Festiwal Kolorów’’, w której bawiły się dzieci i młodzież.
Działanie było finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego’’, a obecni na nim mogli więcej dowiedzieć się o produkcji drobiu w Polsce, poznać walory spożywcze i dietetyczne mięsa drobiowego oraz skosztować polskiego drobiu.
Doskonała aura pogodowa, sezon wakacyjny, przez co wiele rodzin z dziećmi brało udział w wydarzeniu , dodały świetności i ważności imprezie.
Opracowała Anna Zubków
,,DRÓB NA FALI” – spod radiowy i strona internetowa miasta Lębork reklamująca festyn rodzinny.
Oprócz tego impreza promowana jest na profilu facebook lembork24, gdzie zamieszczone są plakaty i spot radiowy.
ZAPROSZENIE
Organizatorem festynu jest Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.
Patronat honorowy objął Burmistrz Miasta Łeby – Andrzej Strzechmiński.
Zapraszamy!
Opracowała Anna Zubków
,,DRÓB NA FALI’’ c.d.
Zarząd PZZHiPD podjął decyzję o zorganizowaniu kampanii promocyjnej pt. ,, Drób na fali ‘’ w Łebie. Jest to jeden z największych kurortów nadbałtyckich w Polsce.
Czterotysięczne miasteczko, w okresie wakacyjnym odwiedza kilkanaście tysięcy osób . Duży procent turystów stanowią rodziny z dziećmi i jest to argument za wyborem tego miasta na zorganizowanie promocji.
Ponadto w Łebie znajdują się : Łebski Klub Żeglarski oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , z pomocą których można zorganizować zawody sportowe.
Planowane są również ,, bloki’’ dla poszczególnych odbiorców np. gry i zabawy dla dzieci i całych rodzin, a dla odbiorców dojrzałych i starszych degustacja potraw z mięsa drobiowego.
Gośćmi biorącymi udział w imprezie będą szefowie instytucji rządowych, samorządowych i biznesowych .
Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu sprawuje nadzór nad przebiegiem realizacji zadania ,, Drób na fali’’ i powołał zespół do bezpośredniej kontroli nad przebiegiem imprezy.
Opracowała Anna Zubków
DRÓB NA FALI – kampania promocyjna (strategia i cel).
Zgodnie ze strategią Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz kierunków jakie nakreśla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wynika konieczność i celowość prowadzenia promocji mięsa drobiowego i jego produktów.
Zadanie ,, Drób na fali ‘’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu ,, promocję tradycji kulinarnych wpisujących się w polski patriotyzm konsumencki’’.
Głównym celem kampanii jest (przy sukcesywnie rosnącej produkcji mięsa drobiowego) utrzymanie wysokiego poziomu konsumpcji drobiu w naszym kraju .
Strategia promocji mięsa i jego przetworów polega na zorganizowaniu imprezy plenerowej , podczas której będzie prowadzona degustacja potraw ze wszystkich gatunków drobiu. Zostaną zaprezentowane tradycyjne potrawy drobiowe z uwzględnieniem różnych sposobów przyrządzania.
Informacje o kampanii promocyjnej są przekazywane za pomocą ulotek , plakatów oraz informacji w mediach i Internecie.
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Mity a fakty o mięsie drobiowym – kampania promocyjna (tytuł roboczy).
Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa drobiowego.
Polskie drobiarstwo w ostatnich latach odniosło wielki sukces i jesteśmy największym producentem drobiu w Unii Europejskiej. Jeżeli chcemy utrzymać pozycję lidera i w dalszym ciągu rozwijać produkcję to musimy promować zalety jakie wynikają ze spożywania tego rodzaju mięsa i obalać mity dotyczące stosowania w żywieniu ptaków hormonów, antybiotyków oraz szkodliwości pasz z GMO.
Kampania promocyjna polega na wyprodukowaniu i emitowaniu w telewizji polskiej 10 filmów dokumentalnych , gdzie każdy z odcinków będzie miał dwie emisje. Ważne będzie wskazanie dietetycznych właściwości mięsa drobiowego , które jest podstawą diety w wielu chorobach oraz osób odchudzających się i sportowców. W filmach zostaną pokazane opracowane ostatnio przez naukowców , nowatorskie sposoby przetwarzania mięsa drobiowego i uzyskiwane z nich produkty dietetyczne dla osób z różnego rodzaju schorzeniami. Niektóre wątki przedstawione zostaną w wersji animacji 3D. W filmach wezmą udział konsultanci: naukowcy, dietetycy, lekarze, lekarze weterynarii, producenci drobiu itp. Poszczególne odcinki poświęcone będą różnego rodzaju gatunkom drobiu, z uwzględnieniem sposobów chowu zarówno w Polsce jak i na świecie. Pokażemy też jak przez wieki zmieniały się nasze smaki , sposoby przyrządzania mięsa drobiowego oraz kulinarne upodobania.
Opracowała Anna Zubków
Promocja drobiu na CTR 2017 w Nadarzynie
https://www.youtube.com/watch?v=LxwoirAXYvg&feature=youtu.be – kliknij
Promocja mięsa drobiowego w Nadarzynie w 2016r
https://youtu.be/pheV3dz5NKw – kliknij
DOŻYNKI PREZYDENCKIE – SPAŁA 2016
https://youtu.be/dSFvg45YAwU – kliknij
Podziękowania dla PZZHiPD za organizację Dożynek – uroczystość w Kancelarii Prezydenta.
WAKACJE Z DROBIOWYM SMAKIEM- kampania promocyjna w dniu 30.07.2016 w USTCE
Chcemy przekazać odbiorcom , że od zawsze ludzie w swoich posiłkach wykorzystywali mięso drobiowe. Zorganizowana będzie degustacja w okresie wakacyjnym (30 lipca 2016r) na nabrzeżu , a także podczas rejsu ,, Dragonem”. Festynowi towarzyszyć będą także imprezy dla dzieci i młodzieży. Podczas konferencji podsumowującej kampanię promocyjną będzie wygłoszony wykład pt. ,, Historia świata poprzez kurczaka”.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Dożynki Prezydenckie - Spała 2015r
https://youtu.be/BG6WBjvQX_o Film kliknij
,, Na deptaku w Ciechocinku ” – kampania promocyjna - 2 maja 2015<
plakat KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU(1)
http://youtu.be/l5tUNp9XeXY – film
miejsce: Stadion Miejski Ciechocinek
Start godz 14.00
Program.
Godz. 14.00 Oficjalne otwarcie imprezy.
Prezentacja zawodników STRONGMAN
14.30- 17.30 ZAWODY STRONGMAN – Eliminacje do Mistrzostw Świata Amateur Strongman 2016
17.30- 18.00 Wręczanie pucharów i nagród
18.00 PAWEŁ STASIAK Z ZESPOŁEM PAPA D
DZIAŁANIA OKOŁO SCENICZNE
1. Degustacja mięsa drobiowego
2. Konkursy z nagrodami
logo_2(1) finansowana_4(1)
Parada drobiu: www.para - kampania promocyjna
,, Z kurczakiem dookoła świata’‚- kampania promocyjna
Chcemy w tej kampanii przedstawić społeczeństwu polskiemu potrawy z różnych państw świata wykorzystując mięso drobiowe. Degustacja potraw z różnych gatunków drobiu i pokazy kulinarne to jeden z elementów kampanii. Mięso kurze to jedyny pokarm zwierzęcy, który na całym świecie nie podlega żadnym zakazom religijnym . Od 1989 roku Polacy zwiedzają najodleglejsze zakątki świata; czy to w celach turystycznych , czy biznesowych. Tam poznają różne, egzotyczne smaki. Odbiorcą kampanii ma być rodzina z dziećmi , osoby z nadwagą i młodzież. W przypadku rodziny z dziećmi i młodzieży, chcemy wypromować pro zdrowotne nawyki żywieniowe . To młode pokolenie, będzie w przyszłości naszym głównym konsumentem. Celem kampanii jest spowodowanie zwiększenia spożycia mięsa i przetworów drobiowych oraz utrwalenie przekonania o bezpieczeństwie polskiej żywności, a szczególnie drobiowych artykułów spożywczych.
Główne elementy kampanii:
1. Piknik edukacyjno-zdrowotny ,, Z kurczakiem dookoła świata” w Krakowie -21.06.2014r.
2. Debata ekspercka z udziałem publiczności ,, Jak promować mięso drobiowe.” Kraków- 21.06.2014r.
3. Udział w Gościńcu Prezydenckim na dożynkach w Spale.
4. Podsumowanie kampanii promocyjnej.
KOMIKS:
Prezentacja Pani Tang Li
Skrótowa informacja z prezentacji dokonanej przez dziennikarkę z Chin Tang Li, podczas Konferencji w Krakowie - Kampania Promocyjna ,, Z kurczakiem dookoła świata”. Pani Tang Li jest również autorkę artykułu o polskim drobiu w pierwszym w Polsce magazynie Polsko-Chińskim ,, BURSZTYN”.
Chińczycy przywiązują szczególną wagę do problemu bezpieczeństwa artykułów spożywczych . Chcą kupować dobrej jakości oraz ekologiczną żywność. Polska jest członkiem Unii Europejskiej , a produkty UE są znane i cenione w Chinach. Wartość importu z Chin jest dziesięciokrotnie większa niż wartość eksportu do Chin. Główne produkty eksportu z Polski do Chin to, wyroby metalurgiczne , maszyny , urządzenia i produkty przemysłu chemicznego itp. W ostatnich latach chińscy importerzy są zainteresowani wyrobami związanymi z ochroną środowiska, branży rolno- spożywczej np. mięso czy mleko w proszku. Obecnie jest dobra okazja do promowania polskich produktów drobiarskich. Znajomość chińskiej kultury jest niezbędna dla zrozumienia mentalności Chińczyków , ma również znaczenie w kontaktach biznesowych z chińskimi firmami i działań promujących Polskę w Chinach. W kontaktach z Chińczykami nie należy zachowywać się jednakowo, gdyż w tak ogromnym kraju istnieją różnorodne kultury i obyczaje. Trzeba wiedzieć , że Chińczycy dążą do harmonii , zgody, skromności i uprzejmości. Zwykle Chińczycy nie mówią wprost o wadach innych Lidzi, w obawie urażenia czyichś uczuć. Podczas promocji warto podkreślić opinię UE o polskiej żywności , która jest uznana za zdrową , bezpieczną i wysokiej jakości. Sukces na rynku chińskim wiąże się z cierpliwością i długookresowym utrwalaniem kontaktów biznesowych z chińskimi partnerami.
Artykuł w czasopiśmie ,, BURSZTYN” (kliknij a).
a
Prezentacja- Barbara Odrobińska