https://www.youtube.com/watch?v=br1oWOca3-E -kliknij na film
Informacje w mediach, ulotki i plakaty spowodowały, że na promocję mięsa indyczego w dnu 4 lipca br. do ,,Dworu Mościbrody’’ przybyło mnóstwo osób, nie tylko z okolicznych miejscowości ale również z innych części kraju.
Doskonała aura pogodowa sprzyjała imprezie plenerowej, a miejsce znane i lubiane gwarantowało doskonałe jedzenie i wspaniałą zabawę.
Przybyło wiele całych rodzin, które chętnie brały udział w konkursach z nagrodami.
Dzięki kampaniom promocyjnym prowadzonym od kilku lat, spożycie mięsa indyczego na terenie Polski, także wschodniej systematycznie wzrasta.
Jak ważne jest mięso drobiowe -indycze w diecie, praktycznie każdej grupy wiekowej dowiadują się przybyli na festyn od autorytetów naukowych i żywieniowych.
Cenne informacje jakie na tego typu imprezach przekazują osoby znane z mediów, specjaliści od żywienia czy bezpośrednio producenci drobiu, z pewnością wpływają na zwiększanie zaufania konsumentów do polskiego mięsa drobiowego.
Uczestnictwo producentów drobiu w promocjach swojego produktu jest niesłychanie ważne, gdyż przybliża mieszkańcom miast problematykę hodowli drobiu w Polsce i pokazuje osoby bezpośrednio odpowiedzialne za produkcję żywności.
Istnieje możliwość wymiany informacji pomiędzy przybyłymi na festyn, a producentami żywności, dlatego aby zwiększać spożywanie polskiego mięsa drobiowego- gdzie branża poniosła olbrzymie straty spowodowane brakiem eksportu w związku z pandemią COVID19- istniej konieczność silnej promocji w naszym kraju.
Imprezy takie jak w Mościbrodach dają ku temu okazję i są doskonałym tego przykładem.
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO